dijous, 29 de març del 2012

Comiat i feliç 2012


M’agradaria acomiadar-me de tots vosaltres  amb aquest vídeo. Jo el trobo preciós i per això el vull compartir. Està fet per  en  Miguel Rodriguez, un bloguer que vaig descobrir navegant per la xarxa amb motiu de la realització d’aquest curs. El seu blog:  "Los sueños de la razón"
Així que , vull oblidar  la Reforma Laboral per uns moments  i desitjar-vos un feliç 2012.  Vale, vale, ja sé que ja som a març … però és que  … encara queden molts  mesos !!!
Parla de resilència, aquesta capacitat que estic segura, tenim tots els integrants d'aquest curs .

I també volia aprofitar  per  dir-vos que ha estat un  plaer conèixer-vos. I ho dic sincerament. No tenia experiència en formació on-line i m’ha encantat fer aquest curs amb vosaltres. He après  i he gaudit molt. Què més es pot demanar ? He descobert un nou món , el dels blogs i els bloguers, que a partir d'ara m'acompanyaran en el meu camí ... de seguir aprenent !!! ;-)

Gràcies companys. Per respondre a les meves consultes, per compartir els vostres blogs. De tots he après alguna cosa. I ho seguiré fent perquè us  aniré seguint de tant en tant.  Sé que el meu blog és força impersonal (la Reforma Laboral no dóna per més !!! ), però els vostres, sigui quin el camp que heu escollit, m’han mostrat una part de vosaltres i tinc la sensació que ja us conec … una miqueta.

Gràcies Mar Cots, per les teves explicacions i  per les ràpides i aclaridores respostes a tots  els dubtes que t’hem anat plantejat .

Gràcies de nou i , de veritat ...
un plaer

Mireu... escolteu ...  us agradarà

2012 on PhotoPeach

2 comentaris:

  1. Hola Maria Antònia,

    He visitat el teu blog i m'ha agradat molt. Felicitats!

    Jo també formo part del curs de la UOC i he vist que tens el meu blog dins de la teva llista de blocs (BLOCS ORIENTACIÓ LABORAL). Em dirigeixo a tu per avisar-te que la direcció ha canviat: http://elblogdelaorientacionlaboral.blogspot.com.es/

    Salutacions.

    ResponElimina
  2. Hola, moltes gràcies per les teves paraules.
    Ok! Ja he modificat l'adreça del teu blog en el meu.
    una abraçada

    ResponElimina